YouSee hjælp

Sådan ser din regning ud, når du har opsagt dit abonnement

Når du opsiger dit abonnement, modtager du en slutopgørelse, hvor vi afregner:

  • Om du skal have penge tilbage for et forudbetalt abonnement.

  • Eventuelt forbrug, som ikke er med i dit abonnement.
    Fx hvis du har tilkøbt data eller doneret til en indsamling over mobilen måneden før.


Hvis du har penge til gode hos os, bliver beløbet som udgangspunkt automatisk overført til din NemKonto – og du får pengene inden for 10 hverdage.

I nogle tilfælde mangler vi de oplysninger, vi skal bruge for at kunne udbetale pengene automatisk. Så skal du selv bestille udbetalingen i Mit YouSee.

Hvis du selv skal bestille udbetalingen, så fremgår det tydeligt af din kreditnota. Se, hvordan du gør her.


Ser det anderledes ud hos dig? Så få hjælp her.



Du modtager din slutopgørelse i løbet af syv dage, efter abonnementet er lukket.

Hvis du opsiger dit abonnement midt i en regningsperiode, vil du i nogle tilfælde modtage en regning for perioden efter din opsigelsesdato.

For at du undgår renter og gebyrer, er det vigtigt, at du betaler en eventuel regning – og alt, du ender med at have betalt for meget, får du selvfølgelig tilbage på en kreditnota hurtigst muligt.

Ofte når regningen at blive dannet i vores system, allerede inden abonnementet bliver opsagt. Det skyldes, at du altid betaler forud for dit abonnement - det vil sige, før perioden begynder. Betaler du fx kvartalsvis, så vil dit abonnement for september, oktober og november bliver opkrævet allerede i august.


Avatar chat bubble

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Var denne side brugbar?