Har du modtaget et kreditnota fra os, betyder det, at du skal have penge tilbage for dit opsagte abonnement.
Har du en ubetalt regning i Mit YouSee, så modregner vi den med din kreditnota.
Hvis du har penge til gode hos os, bliver beløbet som udgangspunkt automatisk overført til din NemKonto – og du får pengene inden for 10 hverdage.
I nogle tilfælde mangler vi de oplysninger, vi skal bruge for at kunne udbetale pengene automatisk. Så skal du selv bestille udbetalingen i Mit YouSee.
Hvis du selv skal bestille udbetalingen, så fremgår det tydeligt af din kreditnota. Se, hvordan du gør her.
Sidder du med både en regning og en kreditnota, så skal du være opmærksom på regningsdatoen. Det har nemlig betydning for, om du skal gøre noget.
Din kreditnota bliver modregnet med regningen.
Hvis kreditnotaens beløb er højere end regningen, så skal du have penge tilbage.
Hvis kreditnotaens beløb er lavere end regningen, så skal du betale differencen. Hvis du er tilmeldt Automatisk Kortbetaling, MobilePay eller Betalingsservice, så bliver differencen betalt automatisk.
Du får kreditnotaens fulde beløb udbetalt, medmindre beløbet er brugt til at betale tidligere regninger.