Vores kunder ringer til os, når de har allermest brug for, at det hele spiller. Du er den hjælpende hånd videre i deres liv. Nej – det er ikke liv eller død, og ”bare” internet, tv og mobil – men det er afgørende for vores kunders hverdag. Hvem har ikke prøvet, at teknikken driller op til en vigtig deadline eller midt i yndlingsprogrammet fredag aften?

Du får en alsidig hverdag

Som kundeservicemedarbejder i YouSee er der ikke to arbejdsdage, som er ens. Du kommer til at tale med mange forskellige mennesker, der alle skal have den bedste oplevelse, når de ringer til YouSee.

 

Din arbejdsdag kommer primært til at bestå af:

  • Yde teknisk support på bredbånd, tv og mobil
  • Svare på spørgsmål om produkter, pakker og ydelser
Thiluxsan, Kunderådgiver i Aarhus

”Jeg har lært at smile gennem telefonen. Det er svært i starten, men man bliver supergod til det.”

Thiluxsan, Kundeservice i Aarhus

Nicklas, Kunderådgiver i Kolding

”Når jeg går hjem fra arbejde, har jeg en positiv følelse af at have gjort andres liv bedre.”

Frederik, Kundeservice i Aarhus

Du får verdens bedste kollegaer

Hos YouSee spiller vi hinanden bedre, vi fejrer succeserne, og vi stræber efter altid at gøre det lidt bedre end dagen før.

Et stærkt fællesskab

Et stærkt fællesskab

Vi kan lide, at det er rart at gå på arbejde for alle – og derfor er det vigtigt for os, at du kan være dig selv. Vi hjælper hinanden, så vi hele tiden bliver bedre sammen.

Plads til alle

Plads til alle

Vi har plads til alle, uanset baggrund, alder, erfaring osv. Det vigtigste er, at du føler dig godt tilpas – så giver du nemlig også dit bedste jeg videre til både vores kunder og dine kolleger.

En voksen salgskultur

En voksen salgskultur

Det gode salg er en del af det at give en god service. Derfor skal du have lyst til at sælge – eller lære det. Vores salgskultur er baseret på sparring, uddannelse og udvikling – vi kalder det ”en voksen salgskultur”.

Fokus på din trivsel

Fokus på din trivsel

Er der noget, der er svært? Mød Marie. Hun er Business Coach i YouSee. Hos Marie taler I om det, der fylder hos dig. Det er muligt at booke tid hos Marie fra du starter hos os. Tal om det svære - det gør dit arbejde nemmere.

Du får lov at være dig selv

Vi kan lære dig alt om bredbånd, produkter og salg, men vi hverken kan eller vil ændre din personlighed.

Din personlighed er det vigtigste redskab, du tager med dig på arbejde. Du taler med vores kunder hver dag, og du er YouSees stemme udadtil. Derfor er det vigtigt – for dig og for os – at dine værdier passer sammen med vores.

 
Søg kundeservicejob

 

Du får en skarp provision

Vi mener, det skal kunne betale sig at gøre en ekstra indsats og knokle igennem. Derfor får du udover din faste grundløn også rig mulighed for selv at påvirke din løn positivt gennem en gavmild provisionsmodel.

Det får du også

Det får du også

Vi tror på, det kan betale sig at give det lille ekstra – til vores kunder og til vores medarbejdere. Som kundeservicemedarbejder i Danmarks største tv- og internetudbyder får du massevis af fordele:

  • Rabatter på internet, mobilabonnementer, tv-pakker og mobiler
  • Adgang til de nyeste produkter og tjenester, fx routere og bredbåndspakker
  • Fredagsbar, firmafester og team-arrangementer
  • En omfattende sundhedsforsikring gennem PFA
  • En attraktiv pensionsordning
CX Star Academy

CX Star Academy

I samarbejde med Erhvervsakademierne, kan vi tilbyde vores medarbejdere en skræddersyet uddannelse. Det betyder, at du som kunderådgiver har mulighed for at tage en uddannelse, ved siden af dit arbejde. CX Star Academy er normeret til 60 ECTS-point og består af et grundforløb på 1,5 år, hvor der pt. bliver undervist i Salg og Salgspsykologi, Projektledelse, Samarbejde & Innovation samt Strategisk Networking.

Derefter er det muligt at tage en overbygning på 1 år med specialisering indenfor enten Ledelse, Projektledelse eller Salg og Marketing. Undervisningen foregår i arbejdstiden og nogle timer bliver derfor omplaceret, så det går op med en 37 timers arbejdsuge. Du beholder din løn fra YouSee under uddannelse, så du skal heller ikke tilpasse dit budget til S.U.

Vil du høre mere om jobbet?

Hvis du er interesseret i at høre mere om jobbet, så bestil en opringning her.
Så ringer vi dig op, og vi kan tage en snak og få afklaret de spørgsmål du måtte have til jobbet.

Følg vores kundecentre på Facebook og Instagram

Følg med i hverdagen og få et indblik i jobbet og karrierevejen som kundeservicemedarbejder.